Založ si blog

spoza morí

sľúbil som podvádzať
no nemám silu otvárať ústa na dva razy
miesto sladkých básni
miesto medových veršov
miesto

ktoré ma stále vábi
úpenlivo volá a prosí
a ja stojím
na jednom mieste s
rukami zvesenými
pri tele
a čakám

ozveny v údoliach
a hlasy nežných pľúc
prehučali vody morí
a vlny sĺz
a hlavne

šepot zákerných jazykov
a kradmých pohľadov
zuby bagrov hryzúce
nesprávnu pôdu
nespravodlivých pánov

čo zmenilo sa od
hrdinu dávno mŕtveho
kto šliape nohou
po zemi bezbrannej
kto kričí hlasno a
bije sa

kto
privolá ma späť
s chlebom a soľou
kto objíme ma so slovami
ktoré sú mi toľko blízke
také známe a také vzdialené

sľúbil som vernosť počatím
a miesto toho utekám do diali
miesto toho žiarlim
sľúbil som si viac sily
a v slabej chvíli

miesto medových veršov
a medovníkových sŕdc
je tu more
čo ma obkolesuje
sú tu vlny
čo moju žlč búri
za ktorými krv smúti

páni čo kántria rýchlejšie
ako čas
otrávili pôdu
otrávili vzduch
otrávili nás

čo soľou je

22.10.2013

keď viaže mi bolesť ústazabúdam na mamin prológa veziem sa chrbtom k budúcnostilipnem na tradíciach a verviem sa za kolískuzatváram oči apočúvam k tým hlasom vo mnenesúdim a len oddane ľúbimkeď zabudnem na studa plačem bez hanbytesknúc po všetkom akeď strácam sloválebo vtedy sú zbytočnézatváram oči a počúvamčo hlasy vo mneticho šepkajú a mrmlúv dobrom a nie vo [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 1727x
Priemerná čítanosť článkov: 864x

Autor blogu

Archív